Trött

Jag är trött på mycket, ofta känner jag... Försöker va snäll mot en kompis och får skit tbx, blir nästintill tvingad att göra en sak jag egentligen inte vågar, bara för att dem andra 2 fegade ur (den ena sa att hon skulle göra det men fegade ur och då hamnade det på mig för jag inte vill ha skäll av läraren) och jag kan inte sova och det tröttar ut mig, jag har en konstig sömn numera... Jag vaknar mellan 4-6 på morgonen och när jag kommer hem på eftermiddagen så sover jag från 4-6 och sedan går jag och äter kvällsmat, är sedan uppe i ca 3 timmar till och går sedan och lägger mig... Det är inte normalt för att vara mig...
Sedan har jag börjar få huvudvärk igen så... Dags att ta på sig glasögonen... *suck* dem e jobbiga, jag får huvudvärk av dem och jag får huvudvärk när jag inte har dem, blir trött i ögonen och huvudet och ja.. Det e jobbigt...

Btw klockan e halv 2 på natten och det blåser som fan och jag fick fett mkt lust att gå ut helt random... Det hade vart så jävla gött att gå ut och få rensa tankarna och huvudet och gå en lång promenad nånstans dit ingen kan hitta mig.. Jag vill bara bort... Jag orkar inte.

Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!