Förvirrad och hjälplös

Det är ganska mycket att be om.
Fick ett sms av Lotta förut, hon frågade om jag ville tjäna ett par hundra genom att måla en tatuering till henne.
Sitter nu och funderar på detta. Självklart vill jag tjäna ett par hundra, men hur mycket är ett par? 200? 300? Ännu mer?
Sedan kommer då nästa fråga. Vill jag göra det? Vill jag måla nått som hon kommer ha på sin kropp för resten av livet? Vill jag att hon ska säga "Min ex-mans dotter ritade denna åt mig!". Vågar jag ens berätta det för min pappa isåfall? Jag vet att han kommer säga nej, då han inte vill att jag eller brorsan ska ha någon kontakt med henne alls. 
Och kan jag måla en tatuering? Jag är inte den bästa tecknaren, och just dynamiska poser och anatomi osv suger jag på. Med tanke på att hon bad om en tatuering så kanske jag inte har all tid i världen på mig att göra det heller, och fan va dåligt jag kommer må om hon tycker att den blir ful, det kommer sänk mitt självförtroende som fan lixom...

HJÄLP, NÅGON!?
Tack för kommentaren :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!